Wednesday, August 12, 2009

last minute shopping!

perghh..penat memang penat melayan qistina yg asyik nak berlari je klu shopping...nak nak pulak bulan pose..memang aku lembik n flat...tp shopping tetap diteruskan lebih2 lg dah nak raya ni....memang aura die sampai tercacak bulu roma...best sesangat...semua benda yg comel2 rasa nak ganyang...dpt pulak anak dara ku yg dah pandai berjalan tuh...wah,xsbr sungguh nak raya....

anak aku ni pulak bukan suke duk atas stroller...ditolaknya pulak stroller tu..hehe...macam2 aksi.sudahnya,tempat duduk stroller tu jd tempat letak brg....
tp benda alah stroller ni tetap jugak nak kena bwk...manalah tau,dlm kepenatan anak aku tu nak tdo..leh jugak letak die kat dlm tu..klu nak dukung,memang papa die dah xlarat...yela,qistina makin lama makin menggebu peruts n pehanya....hehe...

tapi dlm bnyak2 tempat,jalan TAR la yg aku paling miss...windunya saat2 shopping di sana...tp bile dah beranak pinak ni,tempat shopping pun dah nak kena pilih...
tempat yg senang nak tukar diaper n ada bf room...asal lapar je,aku sua B kat mulut qistina tu...almaklumlah,qistina anggap aku ni dah macam makanan ruji bg die....hehe...







aksi qistina tolak stroller konon....

No comments:

Post a Comment