Thursday, April 16, 2009

Permulaan yg tiada hentinya...InsyaAllah...

Assalamualaikum...

aku mulakan dengan kalimah Alhamdulillah & syukur ke hadrat Ilahi...setelah seharian aku kerjakan pc ni,akhirnya siap juga blog aku ni..
blog ni aku create bukan sekadar suka2 nak gossip psl orang lain tetapi insyaAllah,akan aku gunakan sebaik mungkin & memberi faedah jugak pada si pembaca.
blog ni sebenarnya aku khususkan utk kaum wanita,terutamanya yang dah berkeluarga tetapi lelaki juga tiada masalah nak baca.bukan ape,senang nak sharing pasal parenting...
setakat ini dulu first post aku.kalau sekiranya ada sesiapa yang nak tunjuk ajar bagaimana nak meng'advance'kan lagi blog aku ni,sudi-sudikanlah....

wassalam..

2 comments:

  1. Congratttssss Dearie for your new Blogz opening!!!May ur new discovery & passion will pave ur route to high achievement & success.may God Bless U always.

    ReplyDelete
  2. hey sis! how are surprise for ur blog

    ReplyDelete