Sunday, April 26, 2009

family day

akhirnya family day kat office kami menjadi reality...penatnye xhbs lg smpai hari ni... bermula hari sabtu (25.4.09) hingga (26.4.09) di eagle ranch.pelbagai acara diaturkan oleh ajk berwajib.seronok sgt terutamanya ketika telematch... nasib baik qistina xmenangis...independent sorang2 jaga air.eheh...aku sibuk bertele match,hubby pulak sebok borak ngan kwn die smpai qistina pun kami dah xnmpak..
semua acra aku masuk kecuali flying balloon..padahal ini la acara yg aku nantikan...sbb start dah nak maghrib acara tu,aku terpaksa lupekan keseronokan demi qistina...dah lpr n ngantuk sgt dah anak mama ni... walaupun xmenang 1 game pun (hadiah hanya utk tempat pertama)..peluh yg hapak giler d badan kami sume menggambarkan betapa happening n sportingnya staff n pasangan masing2..
waktu mlm pula kami disajikan dgn BBQ dr pihak resort...baru mama nak start borak2 ngan member2,qistina poopoo...siap bocor lg..hilang mood nak promote tight yg mama jual...n yg lg best,suar extra aku lupe bawa...patah balik semula la kami ke teepee...penat woo...sbb jln agak berbukit... ms makan,qistina enjoy giler ke sana n sini...sibuk halang laluan org nak ambik hadiah lucky draw...tuan punye blog ni dpt ke lucky draw?mintak ampun le klu lucky draw...memang x lucky je muke aku ni...
malam tu tido best gile...penat+sejuk...arghh,malas sguh nak bangun...tp kena la jugak patuhi suruhan Allah.... lps breakfast yg hampeh...kami terus ke pool...sedihnye,xdpt nak mandi pool bsr sbb kami kaum pompuan xde swimming suit...so aku n other staff tompang jele mndi kat pool budak...kononnya jaga baby,pdhal tumpang bermandi manda skali..eheh... qistina pun seronok mandi smpai xnak naik...asal naik je,tunjuk kat pool lg...tp muka menten serius...susah beno nak senyum...
check out kul 1...kami menyiggah lg d teluk kemang n nilai 3...penatnya Allah saja yg tahu... penat aku,penat lg hubby sbb die yg drive all the way to sepang...ada masa nnti ku upload gambo the bravo of our family day... n
finally,5 stars to all the AJKs....


ni masa dah nak balik

ala mama ni,asal je jumpe aunty nor,lupe terus qistina...

qistina,ajak papa mandi...

setia menunggu di depan..alahai,bile la uncle Z nak sebut nama aku utk lucky draw ni???




mama,qistina pun nak main gak game hantu pocong ni...

ku n kak nita sempat lg posing sebelum start belly balloonn...
panazz tul cuaca hari sabtu tu...

No comments:

Post a Comment