Tuesday, April 28, 2009

rindu pada mu

baru semalam aku ber sms ngan kawan lamaku,aima...
dulunya satu bilik dgn ku kat ofis ni...
dulu aima n nor la teman baik,ke mana bersama,susah senang bersama..

masa die bgtau interview di uitm dungun berjaya,aku speechles..
gembira sbb die dpt balik terengganu n duk sekali ngan hubby die...
sedih sbb nanti kat sape lg aku nak citer masalah2 aku yg melambak2 kat cni ni...

tp happy sgt for her,sebulan bersama hubby terus lekat kandungan...syukur...
nor pun preggie jugak...yg xbestnye die xde internet...
klu x,boleh gak ym ke...dahla aku nak ke KT tu susah..jauh...

canner la rupe aima yg tgh preggie tu...
klu pakai high hill jugak lagi,alamatnya sakit pinggang la....

aima yg cun,pakai baju coklat tu

naza>nor>aima

>aku>hanim

nor tunjuk ufo lalu kat atas bumbung nml

No comments:

Post a Comment