Monday, May 4, 2009

DAY 2 @ cuti2 malaysia

Turun breakfast kul 9...hampeh...xsodap langsung..tapi memangdangkan kami lapar n dah bayar pun,makan je la....Qistina was enjoy her meal very much...die mam bun+mash potato...yang turun makan selain aku n hubby,apis n najib..yang lain nak tido lagi...yang kesiannya FIL aku...siap demam2 lagi...

After breakfast,pegi mandi pool..sekali lagi,hanya tight dibenarkan...aii...nampaknya memang kena beli muslimah tight ni...so yang mandi hari tu hanya Qistina...aku n izah just rendam2 kaki je....

Bertolak ke Padang Besar n shoping2 kat situ..Qistina penat sgt sampai tertido atas papa masa shopping..peluh angit tak hengat sepanjang shopping tu.ramai tul orang..

Then,terus ke UUM n check in ke Universiti Inn...mak aii,hotel die...menyeramkan aku...xpayah la citer kat cni..nanti blog aku kena block plak...nak tau,korang g la sendiri..malam yang kelaparan membawa kami ke kuala perlis...uuuuu,sume seafood...aku hanya mkn sekeping,dua sotong...takut Qistina allergy....eii,sedih tau...


hubbby n adik2nya pakat pegi pilih lagu kat jukebox...sekali kuar lagu bandi amuk yg "tinggi2,kelapa mali" ke ntah ape liriknya...qistina yg mula2 cam xde mood je terus goyang kaki n naik atas meje menari...sume gelak tgk gelagat die...hmmm,masuk af anak aku nanti ni...mana tak,mak die asyik g karaoke je ms preggie... malam tu tertio dlm kete ngan perut yg penuh...nsb baik Qistina xmeragam n terus tido sampai esoknya...

papa,ok x Qistina pose camni?(ish,muke menten boyish la anak mama ni...)


mama xyah pegang dah...Qistina tau swim sendiri


Mak ngan anak janji pakai baju kaler merun

our small n lovely family

ni la rombongan cik kiah kami nak menjemput mak uda balik dr uum

hayya,pelampung ni manyak syok la..

hmm...yummy la bun ni mama

1 comment: